Kennisbank

Altijd support beschikbaar, ook telefonisch!

Bij alle stappen….. service & support / helpdesk is inbegrepen in de prijs*.

Onderstaande de mogelijkheden inzake service & support, alsmede hulp van onze helpdesk.

Online
documentatie

Vanuit onze applicatie is uitgebreide informatie beschikbaar.

Maak een
ticket aan.

Stel een vraag via het systeem, altijd snel antwoord terug in combinatie met ticket historie.

Stuur email naar support@newbase.nl

Natuurlijk is er altijd de mogelijkheid een email sturen naar onze support desk in Amsterdam.

Bel
020-6111444

Is er haast ………….., onze medewerkers zitten klaar aan de telefoon.

*Alleen voor onderstaande zaken sturen wij een factuur:

Inrichten of herinrichting van een nieuwe onderneming/company.
Aanpassen van instellingen, zoals gebruikers, btw, opzoeklijsten e.d..
Aanpassingen van bestaande rapportages of nieuwe rapportages op maat.
Conversie van data.
Dataherstel door fout van een medewerker.
Inrichten of herinrichting van nieuwe werkprocessen in Newbase.
Trainen van een nieuwe applicatiebeheerder en/of gebruiker(s).
Onderhoud en consultancy web services voor koppeling naar andere systemen.

Op deze wijze wordt u niet verrast. Zo simpel is het!

Send mail
Follow
Subscribe
Connect

Copyright @2018 Newbase B.V.