Handelsbedrijven kiezen voor Newbase

Voordelen voor u:
  • Toename efficiency door handelsprocessen in één systeem
  • Historie per klant, artikelgroep, artikel
  • Overzichtelijk van offerte naar opdracht naar factuur
  • Eenvoudig en snel offertes aanmaken
  • Flexibiliteit in prijsafspraken en handige prijslijsten
  • Uitgebreide sjablonen voor producten en diensten
  • Samengestelde artikelen en serienummers
  • Rekenen met vastgestelde marges
  • Overzichtelijke historie per klant, artikel, artikelgroep
  • Integratie met webshops via webservices
  • Vanuit inkoop direct ontvangsten kunnen boeken
  • Vanuit de verkoopopdracht direct de inkoopopdracht aanmaken
  • Besteladviezen en vanuit besteladvies kunnen inkopen
  • Actuele voorraadstatus, lager voorraadniveau met gelijke service
  • Snel, compleet en overzichtelijk
Klantcases bekijken

Met Newbase grip op je handel

Het verkoopteam verkoopt meer met behoud van overzicht op marges en uitlevering

Prijzen en implementatie

Newbase is geen traditionele ERP- of CRM leverancier. Wij geloven in software die snel aan te passen is aan veranderende omstandigheden en u direct ondersteunt bij het verbeteren van uw bedrijfsproces. Ja u kunt uw artikelen beheren in Newbase, snel artikelsamenstellingen administreren, offertes maken en prijswijzigingen doorvoeren. Maar wat opvalt in Newbase is dat het u helpt om uw complete handelsadministratie te stroomlijnen. Contracten beheren op uw artikelen? Het kan met Newbase. Meerdere BV's, maar toch één artikelbestand of klantenbestand? Natuurlijk kan dat met Newbase. Als internationaal handelsbedrijf uitgebreide vreemde valuta functionaliteit nodig? Vertrouw op Newbase.

Uw investering bedraagt € 68,00 per gelijktijdige gebruiker per maand, minimaal drie gebruikers. Facturatie per kwartaal.

Google AppsTwinfieldISOOffice365
Angelo de Mul

“Als launching customer maakt Advanced Waste Water Solutions sinds dag één gebruik van Newbase. Wij werken naast het CRM pakket ook met de modules verkoop, inkoop, service intern en administratie. Dankzij deze modules worden de sales- en administratieprocessen overzichtelijk en eenvoudig. Alles wordt correct bijgehouden, startend van een Lead, naar een Kans, een Offerte en een Opdracht, met daaraan gekoppelde inkoop- en verkoopfacturen. Dit zorgt ervoor dat wij te allen tijde een goed overzicht houden van onze inkomsten en uitgaven. Wij bieden eveneens een servicepakket aan onze klanten, waardoor ook de module service & support voor ons een zeer logische keuze bleek. Deze module maakt het mogelijk om service contracten, opdrachten en rapporten gestructureerd bij te houden en op te volgen. Aangezien Newbase een internettoepassing is kunnen wij gemakkelijk vanuit diverse locaties onze data raadplegen. In de toekomst wensen wij ook ons productbeheer en voorraadbeheer via Newbase uit te voeren om zo onze processen nog verder te optimaliseren.” 

Angelo de Mul - Advanced Waste Water Solutions

Vul onderstaand contactformulier in voor meer informatie: