Zakelijke dienstverleners kiezen voor Newbase

Voordelen voor u:
  • Complete uren- en projectadministratie in één systeem
  • Overzichtelijk van offerte naar opdracht naar factuur
  • Eenvoudig en snel offertes aanmaken
  • Opbouw en beheer kennisdatabank en klachtenadministratie
  • Met één programma uw hele projectadministratie beheren
  • Beheren klant- en interne projecten
  • Snel tijdschrijven via mobiele app
Uitbreidbaar met service- en support functionalilteit: 
  • Automatisch verwerken servicetickets
  • Inzage in rendement support afdeling
  • Flexibel beheren van abonnementen
  • Klanttevredenheid en rendement omhoog
  • Uitbreidbaar met module Internet support portal
Klantcases bekijken

De complete projectadministratie online

Van ureninvoer via smartphones tot servicecontracten en support tickets via het web

Prijzen en implementatie

Newbase is geen traditionele Projectadministratie- of CRM leverancier. Wij geloven in software die snel aan te passen is aan veranderende omstandigheden en u direct ondersteunt bij het verbeteren van uw bedrijfsprocessen. Ja u kunt uw projecten beheren in Newbase, uw uren administreren, uw relaties beheren en heeft actueel overzicht op uw positie onderhanden werk. Maar wat opvalt in Newbase is dat het u helpt om uw complete administratie te stroomlijnen. (Service-)Contracten beheren? Het kan met Newbase. Uw projecten beheren volgens ISO-normering? Natuurlijk met Newbase. Maandelijks uw facturen stroomlijnen met vaste abonnemenstprijzen en aanvullende uur/factuurregels? In Newbase houdt u het overzicht.  Service tickets uitdelen? Vertrouw op Newbase. Uw klanten toegang geven tot een service- en support portal? Met een aanvullend abonnement is zelfs dit standaard mogelijk.

Uw investering bedraagt € 73,00 per gelijktijdige gebruiker per maand voor de complete project- en urenadministratie, minimaal drie gebruikers. Facturatie per kwartaal. Medewerkers die alleen uren schrijven worden apart berekend tegen een sterk gereduceerd tarief. Newbase hanteert ook hier een prijsmodel met gelijktijdige ingelogde extra gebruikers ad € 25,00 per gelijktijdige extra gebruikers. Afhankelijk van de invoerfrequentie van uw medewerkers kunnen wel acht tot tien medewerkers probleemloos uren schrijven met een extra tijdschrijf-gebruiker.

Indien u behoefte hebt aan uitbreidingen op het gebied van service, onderhoud of support functionaliteit bedraagt uw totale investering € 83,00 per gelijktijdige gebruiker per maand voor alle gebruikers. Medewerkers die alleen uren schrijven worden apart berekend tegen een sterk gereduceerd tarief. Newbase hanteert ook hier een prijsmodel met gelijktijdige ingelogde extra gebruikers ad € 25,00 per gelijktijdige extra gebruikers. Afhankelijk van de invoerfrequentie van uw medewerkers kunnen wel acht tot tien medewerkers probleemloos uren schrijven met een extra tijdschrijf-gebruiker. De investering voor het gebruik van de Internet Support Portal bedraagt € 100,00 per maand.

Google AppsTwinfieldISOOffice365
Jeroen Hovinga

"Met Newbase brengen wij eenvoudig structuur in een sterk groeiende klanten- en prospect bestand. Taken zijn eenvoudig in te stellen waardoor wij op het afgesproken moment met de prospect of de klant op de gewenste manier in contact komen. Mail en agenda synchroniseren moeiteloos met onze Google Apps Business toepassing. In de praktijk bewijst Newbase de klant van een uitstekende service te voorzien.

Als Google Apps partner geven velen van onze klanten die Newbase gebruiken aan, na een intensive selectie bewust voor Newbase gekozen te hebben en daar nog altijd volledig achter te staan. Voor bedrijven die (van plan zijn te) werken met Google Apps Business en Twinfield, brengt Newbase een mooie CRM /ERP oplossing uit waardoor er structureel meer tijd overblijft voor hun kernactiviteiten."

Jeroen Hovinga - Synmotive

Vul onderstaand contactformulier in voor meer informatie: